3 månaders kontroll

Idag har vi varit på 3 månaders kontroll med Jesper, han följer en grupp på sin korrigerade ålder.
Allt gick jätte fint. Han är nu 61cm och väger 6200g. Min stora gullklump!!

Fick också sina första riktiga sprutor, skrek så klart när de sattes. Stackaren tittade väldigt på mig, kändes lite som "mamma, får de verkligen göra detta mot mig??" Men när det var färdigt slutade han gråta med en gång. :o) Har inte kommit någon feber ännu, men han är lite grinig ikväll, så nu ligger han och myser med pappa i soffan. Vi håller tummarna för att det inte blir några mer biverkningar.

Det gick förresten väldigt bra på Ullevål igår. Nu behöver vi inte komma på fler återkontroller, det känns bra. :o)


Kommentarer
Postat av: Milliez | Amor Vincit Omnia

Jag är också sån egentligen, men jag tänkte att va fan det växer ut igen ;)



2011-01-18 @ 22:11:39
URL: http://milliez.nu
Postat av: Sara

Stackars liten då :( Kul att du är tillbaka igen ;)

2011-01-20 @ 09:30:44
URL: http://minibyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0