Dagen idag..

Idag har vi varit på helsestasjon på 5mnd kontroll med Jesper (följer korrigert ålder), läkarkontroll och vaksine. Det gick jätte bra. Han är nu 67cm och väger 7060g, vår stora kille!

Idag är det också ett år sedan vi åkte till Thailand, ganska precis, flyget gick 13.30. Skulle nästan önska att jag satt på flyget idag också, skulle inte skadat med lite sol och värme. Vintern har varit lite för lång. På Gardermoen fick också onkel M och onkel C veta att Jesper skulle komma till världen.

Det skulle också varit farfars födelsedag idag, men han lämnade oss för 1,5år sedan. Är egentligen Stians farfar, men han betyder otroligt mycket för mig också. Saknar honom så att det gör ont!!



Vår lilla spaceman


Kommentarer
Postat av: Sara

Men lilleman då så liten. Tiden går så fort...ja ett plan till Thailand hade inte varit helt fel :)

2011-03-03 @ 18:44:05
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Åh, är han redan fem månader eran lilla kille! Som sagt - tiden går SÅ snabbt :)

Hade inte heller tackat nej till sol och värme nu!



Kram!

2011-03-03 @ 20:04:56
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Näe, jag tog mig aldrig iväg. Alldelles för trött tyvärr!



Ja men just det, man räknar ju annorlunda när de är född för tidigt. Visste jag ju om egentligen, men som sagt - trött var det, hihi :)

2011-03-03 @ 20:57:03
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0