Helgen som var..

innehöll mycket, och allt var väldigt trevligt! :o)

Fredag kväll var jag ute och åt och drack gott med jobbet. Vi var på Olivia på Aker Brygge, otroligt god pasta, och väääldigt godt rödvin ;o)

Lördag var jag lite trögstartad men vi kom oss iallafall in till stan för att hälsa på den nya världsborgaren, Kaia, och hennes fina föräldrar. En söt liten tjej som var 10dagar gammal. Helt otroligt vad man glömmer snabbt, jag hade liksom svårt för att förestalla mig att Jesper någon gång varit så liten. Ändå var hon 3 gånger så stor som när Jesper föddes :o)

Lördag kväll hade vi besök av några vänner. Middag, god dricka och landskamp i fotboll. Härligt avslappnande kväll med fint sällskap.

Klockan skulle ju också ställas mellan lördag och söndag, och för att inte missa söndagens aktivitet så gjorde jag det innan jag gick och la mig. Men under natten så gjorde mobilen det själv också, så jag trodde att jag gick upp klockan 8, men nej, den var bara 7... Alltid fint med extra god tid, speciellt när man ska till kyrkan ;o)

Mer om söndagen och kyrkobesöket i nästa inlägg..

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är verkligen lätt att överreagera när det gäller sitt barn men nu när jag har läst en massa om det så känner jag mig mycket lugnare och ser fram emot att få se mitt lilla hjärta en gång till =)

2011-03-29 @ 11:35:18
URL: http://malinpsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0