Gott nytt år!!

nyar

Imorgon bitti sætter vi kursen norrut. Till Ringebu.
Jag ær væl lite mer positivt instælld till det nu æn vad jag var før en vecka sedan. Det blir sækert bra!
Så nu vill jag bara ønska vænner och kæra ett riktigt gott nytt år! (Stian hælsar han också) Jag ær ganska lættad øver att slippa finna något bra stælle att vara på, ordna massa finklæder, mat och allt det dær. Mas med taxi och var man ska åka, nej, vi ær fast på hytten på fjællet.. 

Nær jag var hemma i Landskrona i veckan som var blir man næstan bombaderad av smællare, jag hatar det verkligen! De som håller på har ingen respekt før andra mænniskor! Nu står det på aftonbladets hemsida att en kvinna i Landskrona fått en raket i ansiktet. Det førvånar mig inte det mista! Jag blir såååå FØRBANNAD!!

Raketer i Landskrona 

Nej, håll er långt borta från sånt och var rædda om er under nyårshelgen!

Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gott Nytt År på dig gumman! Ses snart... :)

2006-12-31 @ 09:28:56
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: elin

nyfiken på att höra hur ni haft det där uppe! :)

2007-01-02 @ 15:46:59
URL: http://goldlock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0