*suck*

Jag ær så uttråkad! Vet inte var jag ska ta vægen, dærfør det blir vældigt många inlægg hær nu.

Just nu skulle jag varit barnvakt åt gosungarna, Hedvig och Adele. De har blivit så stora, och de har førændrats vældigt mycket sedan jag passade dem. Nu ær det bara mys med dem :o) Inte massa bråk och tjafs... Men jag ligger hær och glor istællet, suck..
Hermine ringde før ett tag sedan, de kommer inom en tur i næsta vecka med julklapp till mig. Sååå snællt!! Måste ju træffa dem en gång innan jul och næsta gång jag træffar dem sen ær de ytterligare en i familjen. Spænnande!! Jag hoppas att det blir en pojke, men tror næstan det blir en flicka till... Time will tell... Hermine vet vad det ær, men Peter vill inte veta så hon har inte sagt det till något. Det ær starkt!!

Nu kommer Hurtiggutta med en lånesoffa till oss. Jag blir sååå førbannad! Vi køpte ny soffa 24 oktober, skulle vara 2v leveranstid, men vi fick rækna med 2-3 extra dagar vid eventuella førseningar i sændningen från leverantøren. Det ær OK. Vi sålde soffan vi hade, ja, ni læste rætt, det var någon som betalade før att få den... ;o) Men vår nya soffa har alltså inte kommit. Det senaste från leverantøren ær att den kommer någon gång i januari. *dubbel suck*

Kommentarer
Postat av: elin

jag hade inte velat veta på ett sätt.. men ändå.. hm.. :) får se hur jag gör när den tiden kommer! och det LÄR dröja! det var djäkligt dåligt det med soffan! borde få avdrag på priset ju! puss puss!

2006-12-15 @ 19:43:19
URL: http://goldlock.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack tjejen och detsamma! God jul!

2006-12-15 @ 19:51:09
Postat av: sandra

Från mig, det ovanför

2006-12-15 @ 19:51:26
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0