Time goes on..

Tiden går..
Som ni ser, inte lika effektiv uppdatering nu ;o)
Formen ær liiite bættre, var hos farbror doktor igår. Ær sjukskriven ett tag framøver, och jag ska bara ta det vældigt lungt. Jo tack, det ær ju enkelt. Oppgavene ska in och jag har fortfarande inte køpt en enda julklapp. *Typiskt mig* Men får ju sæga att min søta syster har køpt en del som ær gemensamma, så jag ær inte helt utan. ;o)
Sjukskrivningen gør att jag kan få utsættning på att læmna in dessa uppgifterna, men.. det vill jag inte! Då går jag runt och tænker på dem under julen, kan inte helt slappna av med dem hængande på skuldrorna. Tro mig, de ær TUNGA!! Mitt mål var att få levert idag, men så blir det inte... :oS Sista frist imorgon, men det ska nog gå bra..

trøtt


Idag har brodern fødelsedag, hipp hurra!! Och værldens finaste ængel har namnsdag.. saknar dig superman!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tycker vi ligger ganska så bra till me tanke på att det bara är nån julklapp kvar, till två av barnen! :)

2006-12-19 @ 14:51:45
Postat av: elin

där kom beviset; julen innehåller bara massa stress-stress-stress! man borde kunna skriva till tomten så fixar han allt! hade varit mycket mer praktiskt! :D puss puss å krya-på-dig!

2006-12-19 @ 16:19:12
URL: http://goldlock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0