Home sweet home..

Hemma igen, båten var inne kl.09.30 idag och vi var hemma en timme senare.
Glömde totalt bort att vi har bilen på Tåsen, så nu sitter vi här billösa. Väntar på att Stians föräldrar ska komma inom och sätta av båten, så Stian kan bli med och hämta bilen.
Dagen idag har jag tillbringat i sängen, helt slut! Skulle kunna somna nu också, men är väl bäst att inte förstöra dygnsrytmen totalt.

Fredag efter jobb bar det alltså av till Køben.. Blev en mysig kväll med god mat och god dricka.Jag la mig dock ganska tidigt, och ville vara i fin form för shopping i Köpenhamn. Lördagen startade med frukost på ett cafe, det var sjukt gott!! Jag åt en clubsandwich, den största jag någon gång har sett! Var 4 kyckingfileer och jag orkade så klart inte äta upp. Men det var en riktig upplevelse! Vi delade sedan på oss då alla inte var lika intresserade av shopping. Gissa var vi hittade dem sen?! Jodå, på et cafe med vars en öl. Men det är väl så det ska vara när man är på tur ;o)

Tillbaka på båten så gick ett gäng för att bada och bli avkylda. Själv valde jag att ta en kall dusch och lägga mig i sängen för att läsa, men somnade nog efter 3min. Vaknade en timme seare av att Mari bankade på dörren. "sov du?" nej nej, absolut inte, jag låg och läste lite.. haha! Vi slappade lite till innan killarna kom och vi var tvugna att ordna oss inför kvällens buffe. Lika gott som kvällen innan, men denna gången gjorde vi inte samma misstag, dvs. vi kastade oss inte över maten för att allt såg så gott ut , vi njöt av maten och utnyttjade tiden vi hade på oss. Där efter entrade vi tax freen, fyllde kvoten och inköp för kvällens bruk. Fest i lugar 6704 och sedan vidare till "heven 11", nej Helge, det var inte jag som var full, det hette verkligen så! När jag avslutade kvällen vet jag inte, men jag vet att det var en väldigt trevlig kväll som sammanfattade hela turen.

Väskan står nypackad i hallen, ikväll eller imorgon drar vi ner till hytta på Sørlandet. Underbart!

Kommentarer
Postat av: anna

du...vem e de som inte uppdaterar nu da;)
klemz

2007-08-24 @ 16:19:28
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0