Styr skeppet..

Sista dagen på KLP.
Har precis ätit min sista sallad i kantinen och jihu, klackarna i taket, de hade faktiskt potatis idag. Inte illa!!
Idag ekar det tomt här på kontoret. Normalt är vi 14st här, men nu är vi 5st. Hanne (den andra sommarvikarien) och jag är ensamma "på golvet", de andra 3 är lite högre bossar som inte håller på med det samma som oss. Så nu är det vi som styr skutan.. haha.. men det går bra det! Vi är faktiskt ganska duktiga, och vi är experter på tillbakaföring av bilag ;o)

Men jag tänker gå hem om ca 2 timmar, eller inte hem. Ska möta Oddvar och Mari för att tillsammans med dem bege mig till Vipetangen. Därifrån går båten till Köpenhamn och den ska vi åka med i helgen. Möter upp Anne, Tore, Helge och Silje på båten. Och Stian så klart. Blir helt säkert väldigt trevligt. Shopping i Køben med massa vänner, helt super!

Imorgon är det dags för dam dam ta dam, dam dam ta dam... Linda och Trond ska gifta sig!! :o)
Gläder mig väldigt til nästa gång vi ska ut och ta en kaffe, få höra allt om hur det var.
Linda, då ska du ta med dig MASSA bilder!!

Nej, nu får jag fortsätta med att lägga in lite resultat här. Så att jag kan ge en av bossarna lite mer jobb. De är just nu väldigt upptagna med halvårsregnskapet och det jag håller på med nu ska ingå i det.

Är förresten ganska skrämmande, om 1år är det JAG som ska utarbeta halvårsregnskap för flera olika företag. Lilla jag liksom..

Kommentarer
Postat av: Linda

Hei! Vi hadde en fantastisk dag!! Bare synd tiden går så fort... Du har noe stort i vente Linda! Anbefales på det største! En opplevelse av de sjeldne å feire kjærligheten med familie og gode venner!! Bilder og kaffe skal vi noe få til om ikke lenge, men først er det bryllupsreise til Marokko!! Gleder oss til sol og varme!!! Koz L

2007-08-12 @ 23:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0