tid igen

Da er det nest siste dagen her på KLP. Føles ganske rart. Nå skjønner jag jo faktisk mye av hva jeg driver med og har sluttet å spørre om ting og tang. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre med alle de 100 forskjellige papirer som kommer til meg. Og jeg vise andre og forklare hva det er hvis det trengs. Det trodde jeg aldri skulle skje for 2 mdr siden. ,o)

 

Har nå sorterer papirer og lagd lister til de jeg har jobbet for. Sånn at de kan se hva som er gjort, hvilke ting som er à jour og hva de må starte med når de kommer tilbake. Flink jente!

 

Har hatt mye å gjøre i det siste. Besøket av Tommy og Erika var veldig hyggelig. Bare synd for dem at de fikk sitte på Gardermoen en hel dag pga innstilt og forsinket fly. Når de dro kom søster og Olof. Kjempe hyggelig det og! En snabb tur til Tvedestrand og så videre til Risør. Soph var litt skeptisk i starten av skogsturen, men det gikk nok raskt over når vi kom frem. Eller? Var en super helg med mange gode venner, mye god mat og drikke, lite søvn og så fikk vi besøkt trebåtsfestivalen.

 

I morgen drar vi noen stykker til København en tur. Båten fram og tilbake og noen timer på strøget. Det blir deilig og avslappende! Gleder meg til shopping ;o)

 

Det var en sjapp oppsummering av hva som skjedd den seneste uken. Har så klart skjedd mer, men det trenger jeg ikke å skrive her. Noe må man beholde for seg selv! ;o)

 

I dag blir forresten Malva 1år, hipp hurra på din store dag!


 NB! De som lurer på hvorfor jeg skriver på svorsk.. Sitter som sagt på jobb og har akkurat laget noen lister. Så nu later jeg som jeg fortsatt gjør det. Haha.. Skriver jeg på svensk så blir det MASSE røde streker under ordene og da skjønner de som går forbi kontoret mitt at jeg gjør noe som ikke tilhører jobben. That´s why!

Och jag vet inte varfør texten blir olika stor nær jag klistrar in det hær. Får ordna det hemma senare nær jag får tid.

Kommentarer
Postat av: elin

kul med nytt inlägg! åh ja; jag undrade verkligen varför du skrev mer på norska än svenska ;) storleken på texten blir annorlunda för att du klistrar in från word och sedan publicerar din blogg. publicerar du inlägget en gång till så blir texten till "din bloggtext". värsta smarta tjjejen som tipsar ;) kommer upp på söndag by the way! jobb redan på tisdag! lovily! :D puss puss

2007-08-09 @ 13:33:13
URL: http://goldi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0