Var tog dagen vägen?

Går dagen gick så snabbt. Timmarna bara flög förbi.
Trots att jag kom sent i säng så var vi uppe tidigt igår. På schemat stod det "de sista julklapparna med mamma och pappa". Så vi satte oss i bilen och körde mot Väla. Där var vi väldigt strukturerade och fixade det vi skulle ganska snabbt. Hatar verkligen köpcenter när det är mycket folk!

Sedan gick turen vidare till kyrkogården där vi tände ljus hos farmor och farfar och lille Isak. Skulle verkligen önska att de var med oss här i julen! Har aldrig träffat farmor och farfar.. men iallafall. Julen är liksom en högtid då man är tillsammans med familjen..

Nästa uppgift på listan vad julklappsinslagning. Jissus, det var massor!! Vi som inte skulle köpa så mycket i år.. Konstigt nog säger man det varje år..
 
Igår kväll var bror med 2 av barnen på besök, tyvärr ligger de andra två och Anna sjuka. Vi ska inte fira julafton med dem. Blir så när man är en stor familj, man kan inte se alla på julafton. Så är det bara.. Var verkligen kul att se dem igen, länge sedan sist! De blir så stora mellan varje gång jag ser dem. Men nu är det bara 1,5 månad till jag ska hem igen. Gläder mig väldigt till att komma hem då!! :oD

Såg en klänning idag som hade varit sååååå fin att ha på bröllopet, men den fanns inte i min storlek. Körde halva Skåne runt för att försöka hitta den, men ingen butik hade samma klänning. :o(

Nu ska jag vara social med mor och far.. :o)

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Hej Linda....
Kikar in och vill önska dig och din familj en riktigt GOD JUL..
/Kram Sussi

2007-12-24 @ 12:40:21
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0