en liten lista..

Jag får væl ta en jag också..

Vad heter du: Linda

Var bor du: Jar.

Trivs du där: Ja, helt super.

Brukar du läsa horoskop: Nej.

Har du körkort: Ja, det har jag.

Favoritdjur: Katt.

Festar du mycket: Nje, helt lagom før mig.

Sprit, cider, vin eller öl: Vin, helst røtt.

Brukar du bli för full: Nje, førsøker hålla mig på riktig sida av "strecket".

Antal kuddar i sängen: 4 stycken, men bara 2 som ær mina.

Äger du ett busskort: Ja, men det har gått ut på datum.

Vad åt du till frukost: Macka.

Har du haft sex idag: Vem vet?!

Nästa mål i ditt liv: Eksamen til sommarn.

Hur svarar du i mobilen: "Hallo" eller "Hej, det ær Linda"

Antal timmar sömn inatt: 7 timmar.

Sov du ensam: Nej.

Din hobby: Vænner, familjen, café, bio, resor.

Vad är det för veckodag?: Måndag

Vad åt du senast: Middag.

Vem fick du sms av senast: Lars.

Vem ringde dig senast: Stian.

Godaste ölen du druckit: Tycker inte om øl..

Vilka hårfärger har du haft: Min naturliga och just nu lite bruna slingor
Vad såg du senast på TV: Tabloid.

Vad läser du för bok just nu: Bedriftens økonomi.

Längd: 168 cm.

Skostorlek: 39.

Hårfärg: Blont.

Är du kär i någon: JA!!

Vad gör du om ett år: Jobbar.

Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, trivs bra hær.

Dricker du: Det ær væl nødvændigt før att øverleva?!

Vilken parfym använder du: DKNY, Lacoste

Vilka skor använder du: Vinterskor.

Dagens klädsel: Just nu, mysklæder!

Kommer uppdatering om helgen lite senare.. ;o)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Glad alla hjärtans dag gumman! puss och kram

2007-02-14 @ 18:28:09
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0