Hata flata?!

vaga

Idag fick jag veta att en av mina gamla tjejkompisar skaffat sig en flickvæn. Allt startade med ett vanligt samtal på msn, och pløtsligt skrev hon "jag har nog glømt berætta en sak før dig, du kommer sækert att skratta eller tycka att jag ær dum i huvudet" Hmm.. vad før galenskap hade hon nu hittat på?? Hon ær næmligen lite galen denna tjej! ;o) "Jag har skaffat flickvæn, vi har snart varit tillsammans i ett halvt år och jag har nog aldrig varit så lycklig" Herre gud... varfør skulle jag skratta åt det? Varfør skulle jag tycka att hon ær dum i huvudet??

Trivs hon med det och ær hon lycklig så ær det helt super!! GRATTIS!! Men jag førstår samtidigt varfør hon skrev som hon gjorde. Det ær nog inte alltid lætt att berætta før andra. Svårt att veta hur folk ska reagera och många ær nog motståndare til det.

Nej, jag tycker inte hon ær dum och jag skrattar absolut inte åt henne, eller någon annan som ær tillsammans med någon av samma køn.  Varfør gør man det? Kan folk inte bara glædjas øver att andra mænniskor funnit kærleken, lyckan och førhoppningsvis lite ro i sina liv? Vem ær det som bestæmmer vad som ær rætt och vad som ær fel?

Och dessutom som menar jag att man kan inte hata något, eller tycka illa om något om man inte har provat det sjælv... Hur kan man ta stællning till något man inte har erfarenhet av??

Nej DU... var stolt øver dig sjælv, och framførallt glad øver att du funnit kærleken! Det ær du værd din galning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aweeee fan va gulligt skrivit...har nog aldrig blivit så rörd av något någon skrivit om mig tidigare!!! du e fan bäst! puss o kram

2007-02-07 @ 22:22:25
Postat av: Josse

ja, det var jag som svarade ;)

2007-02-07 @ 22:23:08
Postat av: elin

klart man har rätt att ha egna åsikter. hur skulle världen se ut annars? men samtidigt har man rätt att göra som man vill och vara med vem man vill. livet är hårt. men det hör till. man är bara skyldig sig själv att vara lycklig. punktum.

2007-02-08 @ 11:42:35
URL: http://goldlock.blogg.se
Postat av: Linda

Ja, så klart har alla rætt att ha sina egna åsikter om saker och ting. Men jag menar att man borde inte hacka ner på andra før de gillar en ting. Det ær upp till var och en. Alla ær inte lika och man kan inte ælska alla, så ær de bara.

2007-02-08 @ 12:06:48
Postat av: elin

klart jag fattar vad du menar! jag har ju detta ämne in på knuten om man säger så! :) men de som tycker illa om det har ju faktiskt rätt att tycka som de tycker också. låter vi inte de tycka som de vill så ärju vi lika dumma som de! puss puss

2007-02-08 @ 14:30:49
URL: http://goldlock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0