Tema oppgave 6

bilde

Tema oppgave 6 er levert!

Så otroligt skønt! Nu ær det en helg, utan oppgave, wiiieeee!! Men friheten ær kort, på måndag får vi ut TVÅ oppgaver. Så i helgen blir det att njuta max! Åker till Hemsedal imorgon. Myspys på hytta till Karen ;o) Glæder mig!!

Tyværr blev det ingen framføring idag. jag ville vældigt gærna bli klar med allt idag. Jag har full førståelse før att grupperna som var "amputerade" idag, pga sjukdom, fick utsættning på det. Men nær vi ær en gruppe som ær komplett så borde vi faktiskt ha fått gøra vår framføring. Det var trots allt det som var planlagt. Men vi får bara infinna oss i det læraren sæger och vænta..

Er fornøyd med oppgaven vi har levert. Var kanske lite nervøs helt i starten. Læraren har ju sagt till mig att han trodde att det skulle kunna bli några diskutioner i gruppen eftersom vi ær två starka personer med våra egna meningar. Men nej, jag tycker det gick vældigt bra att jobba ihop med Linda. Vi var eniga om det mesta och de diskutioner vi hade var om formuleringar och min anvændning av at/ å/ og, de blandar jag hej vilt!! Så Linda fick lite extra jobb med korrekturlæsning. Sorry vænnen!! ,o) Jag får kompensera det i neste oppgave. Tredje man i gruppen, ja, den personen finns, men har kanske inte bidragit med vældigt mycket. Det ær som det ær, hade gruppekontrakten varit giltig så hade personen varit utesluten från gruppen, pga upprepande kontraktbrott. MEEEN.. just den punkten fick vi inte lov att ha, tredje person kunde ta illa upp. Det gør mig ingenting! Det ær inte vælgørenhetsarbete vi driver med! Vi utbildar oss och betalar massa pengar før det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0