Back in school..

Då sitter jag här igen. Ganska skönt faktiskt!
Nu ska det bli nya grupper inför grupparbetena, det är lite nervöst. Finns en del jag inte vill vara med! Men säkert en del som inte vill vara med mig också, så det går bra :o)

Karakter har vi fått, kl. 08.30 pep det i alla mobiler i klassrummet, men ingen vågade kolla....

Nu är grupperna också klara efter lite "barnehage" jobb, som inte ledde någonstans. Jag kom i en grupp med Linda. Den gruppen som är lättast att komma ihåg tror jag. Linda och Linda, blir bra det!! :o)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Grattis till det fina betyget!! =)

2007-01-15 @ 12:04:30
Postat av: Linda

tack :o)

2007-01-15 @ 12:24:20
Postat av: elin

hur blev håret är den stora frågan!? å så till andra frågan; går du bara 2 terminer i skolan?? puss puss

2007-01-15 @ 12:36:41
Postat av: Linda

Elin- den stora frågan har jag inget svar på ænnu. Ska ordnas kl.18, lite nervøs faktiskt! Och andra frågan, jepp, bara 2 terminer, express utbildning. Dærfør det ær vææældigt mycket att gøra! kram

2007-01-15 @ 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0