Dags før frisøren

hair


Jag kanske inte är en katt, men jag känner verkligen att det måste ske något med mitt hår. Känner mig precis som den katten ser ut. Så imorgon är det dags! Blir klippning och slingor. Får se hur dristig jag är denna gången. Alla som känner mig väl vet att jag sett likadan ut (i håret iallafall) hela mitt liv. Jag är livrädd för att göra något som inte blir bra. Men hur bra är egentligen den rottsvejsen jag har nu??
Har precis sänt iväg sms till några av tjejerna för lite tips, är det fler än två som säger det samma så går jag väl för det.. haha..

Imorgon börjar också skolan igen, äntligen ska jag nog säga. Känns bra att komma igång med sista terminen. Men jag är också väääääldigt nervös, imorgon får vi karakter :oS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är nyyyfiiiiken!!! hur blev håret!!!!?

2007-01-15 @ 20:34:56
URL: http://blogg.se
Postat av: elin

alltså det vart jag innan ;)

2007-01-15 @ 20:36:37
URL: http://goldlock.blogg.se
Postat av: Linda

Elin- Jag førstod næstan det! :o) Vet inte helt vad jag tycker.. ser egentligen inte så stor skillnad nu. Ær lite slingor i chockladbrunt och karamell, litt spill i det hela.. Precis som du menade att det skulle vara ;o)

2007-01-15 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0