Tungt..

Ahh... det är så otroligt tråkig att inte ha tillräckligt med saker att göra när man är på jobb. Jag hatar att sitta och glo för att tiden ska gå. Vill hellre ha saker att göra!

Men jag har jobbat undan mitt, har jobbat undan XXXXX sitt och hjälpt Hanne med det jag kan hjälpa henne med. Så nu sitter jag här och glor.. Hoppas på post om 30min. Men blir antagligen inget då heller. Mesta posten brukar komma i första postrundan kl.10. Känns ruttet att sitta här och glo när Tommy och Erika gör stan nu. Jag kunde ju joinat dem, så mycket trevligare..

 

Längtar till fredag, ledig EN hel dag! Underbart! Jag börjar känna att sommaren inte infunnit sig och att jag haft absolut null och nix semester. Är så slö och omotiverad just nu. Meen.. såna dagar har alla. Bara att ta sig igenom dem, det mesta ordnar sig! :o)

 

Ikväll tänkte vi gå på fotboll. Lyn- Fredrikstad. Men jag går inte om det regnar, och vädret är ju inte speciellt stabilt om dagen, så vi får se vad som sker.. Ska iallafall upp en tur på kollen. Lämna bilen som vi haft sedan starten av maj, super super snällt! Ska bli kul att se barnen en liten stund. :o)


Kommentarer
Postat av: elin

oh! jag vet känslan! jag kan t.e.x inte städa slarvigt! får klump i magen och måste gå tillbaka och göra noga isf! :D man vill ju liksom jobba för pengarna. rätt ska vara rätt! puss puss

2007-07-30 @ 18:11:43
URL: http://goldi.blogg.se
Postat av: Linda

Elin- jag har føsøkt att låta bli att tvætta solariet efter jag varit och solat. Bara før att prøva liksom.. men USCH! jag har aldrig klarat det, så nu har jag gett upp! Det ær liksom helt automatiskt, precis som att borsta tænderna på morgonen.. eller något.. ;o)

2007-07-30 @ 18:15:28
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0