Den där boken..

..som jag läste som var otroligt dålig, den är jag nu klar med.
Jag måste säga att den tog en oväntad vändning och de sista 5 sidorna i boken gjorde den helt klart läsvärd! Men det går ju inte att bara läsa sista sidorna, då får man inte med sig vad som sker. Man får pina sig igenom boken. Men den som väntar på något gott...
Erkänner att det rann faktiskt tårar ner för mina kinder när jag la den ifrån mig
.
Det som var jobbigt med boken och som gjorde att jag tyckte den var dålig var att det var inte en löpande text. Man följer och ÄR de olika personerna. Ser alla situationer från alla involverades sidor och synpunkter. När du läst om samma situation 4 gånger så kan du den! Men som sagt sista sidorna gör den läsvärd!

image88


Kommentarer
Postat av: Sophie

Är boken vad den heter? :)

2007-06-02 @ 10:41:38
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Linda

Ja, boken heter allt før min syster.. ;o)

2007-06-02 @ 17:08:18
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0