It´s over..

studentlivet är över! Känns väldigt vemodigt.
Ska bli skönt att tjäna pengar igen och leva ett "normalt" liv.
Men jag kommer att sakna mina klasskamrater och lärare.
Var ute igår efter examen, åt gott och de flesta drack också väldigt gott.
Hade det så otroligt trevligt tillsammans!! Blir helt klart reunion. Kanske inte efter AB´s önska som var en gång i månaden, men iallafall en gång i halv året tycker jag ,o)
Kramkalas när jag och Afi skulle dra oss hemåt. Ska ju börja jobba idag. En fredag och dagen efter examen, vad tänker de med??? Fick också kram och suss på kinden av läraren och så viskade han en sak i örat på mig som gjorde mig väldigt glad :o)
Men det hjälper inte så mycket nu, det är NU jobben ska göras!
Ikväll ska jag ut med några från gamla jobbet, det ska bli kul att träffa de igen! ;o) Och imorgon, så ligger jag raklång i sängen hela dagen. Funderar dock på att ringa Colusseum Spa och höra om de har någon ledig massage-timme imorgon. Det är jag värd!

Hur examen gick?? Absolut ingen aning!! Men jag är glad om jag får en C..


Nu måste jag springa för att komma mig på jobb, vill inte starta med att komma försent!


Kommentarer
Postat av: elin

hm! några dagars ledighet hade du väl kunnat få tycker jag! fast du blir väl ledig alla helger framöver. så inte ska du klaga! ;) å du! jag hoppas verkligen den där läraren viskade något om ditt sätt att plugga å inte något annat snuskigt! man har ju hört vissa lärare. dom gillar lammkött liksom ;P hehe! puss puss!

2007-06-15 @ 17:14:20
URL: http://goldi.blogg.se
Postat av: Linda

Nej, det var inget om lammkøtt han viskade, då hade jag inte blivit glad.
Klagar gør jag inte! Gav bara uttryck før att det kunde varit skønt att få en dags "ferie" och en "långhelg" innan man børjar jobba hela sommaren. Men jag ær glad før att jag har jobb jag! :o) Har egentligen aldrig sagt något annat.

2007-06-16 @ 12:41:44
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: Linda

Elin, inget personligt, bara en dålig dag. Inte meningen att verka så arg och sur :o)

2007-06-16 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0