Linda, läs!!!

Det är allt för dumt med detta vädret just nu! Det förstör mina planer på att sitta inne och läsa på allt till examen. Meeen.. man ska ju inte klaga på detta vädret. Är ju det vi längtat så länge efter, min självdisiplin måste bara bli bättre ;o)

Igår var jag och Stian på Bogstad, väldigt skönt, otroligt varmt och massor av folk! Lite senare på eftermiddagen körde vi upp på Kollen för att passa Teddie i några timmar. Var 5-6 grader svalare där och det var väldigt behagligt!

Nu sitter jag här och försöker läsa lite, går sådär.. :oS

Förresten.. jag byter mobiloperatör idag. Kom dock på igår att jag tror att min tlf är låst, så vet inte helt om det nya kortet funkar. Blir spännande att se! Blir kanske utan mobil i några dagar.. vilken frihet! Är ju en frivillig sak att ta den med sig, men man gör det "automatiskt". Tänk så skönt att bara inte ha den i några dagar.. out of order!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0