never again!

image92
Hela långa dagen bara för mig själv!
Jag och Tidemand leverte oppgaven igår och en stor sten slapp
från mina skuldror. Otroligt härligt!
Inga fler kvällar och helger ska gå åt till att sitta vid datorn och jobba med oppgaver!
Det er finito!!

Kjørde Stian och Terje til jobb idag.
De ska med danskebåten, oslobåten eller vad man nu kallar det.
De ska iallafall med DFDS till Køpenhamn med jobbet i helgen.
Jag ser faktiskt fram emot en lugn och skøn helg.
Göra precis som jag vill, när jag vill!

Och just nu.. ska jag gå ut och ordna på balkongen!
Ska spendera hela dagen där i solen..
.. bara njuta av att göra absolut ingenting, utan bara vara!
23 grader är det på termometern i skuggan, just nu kl 9.35 
me like alot!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt! Jag vill också ha en stor fin balkong! Skäm bort dig själv lite extra nu när Stian är borta, det är du värd :) Kram

2007-06-08 @ 14:22:46
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0