Ut på tur..

balkongen är underbar, vädret är underbart!
Det var så varmt att jag var tvungen att gå ner i källaren och leta upp vår fläkt och sätta den brevid mig när jag solade. Det hjälpte lite, men det var ändå väldigt varmt! Nu är det 31 grader i skuggan här på Jar. ,o)

Cirkus på Øvrevoll, och för få minuter sedan gick cirkusfolket på tur med elefanten. *BOOM BOOM BOOM* Det var något annat än det vanliga *klick klack* *klick klack* *klick klack* Stackars elefant, tänk så varm han/hon måste vara!!

Var i butiken för att handla lite mat. Körde upp till Eiksmarka, men där var kylar och frysar helt tomma. Hmm.. synd om dem att systemet är ur funktion. Mycket mat som blir förstört! Kör vidare till coop, men.. också där var det helt tomt! Nästan, personalen höll på att plocka bort alla varor. Kylar och frysar klarar inte denna värmen sa de. Nu var det 20 grader i kyldisken. Så nope... jag fann inget smarrigt att äta. Nu blir det bakad potatis och sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0