Bollywood..

Heter inte längre Bollywood, har ett nytt namn som jag inte kommer ihåg.
Ligger iallafall på Solli plass. Var väldigt fint där, men det är väl inte ett ställe som jag skulle gå till för att festa. Men att äta där var inte fel. Väldigt fin interiör och ganska snabb servering. Är ju inte bara bara att kunna slänga fram 35 olika pizzor på 30min. Gott med italiensk pizza, väldigt länge sedan jag åt det!  Efter maten skulle vi vidare til lounchen, vipavdelningen som de kallade det. Vet inte om jag är helt enig i det. Var ett väldigt litet rum och vi fick inte plats allihop så det var en liten miss.

Kl.01.00  delade jag en taxi hem med Karen, Christoffer och Vegard. Väldigt skönt faktiskt!!
Nu sitter jag här och ser på Aksel Lund Svindal i slalom, vågar inte se när han åker. Är så rädd för att han ska åka ur, det får han inte lov till!! Måste bli bättre än nr.15 för att vinna den totala cupen. Spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0