Jag har ju inget att gøra...

... eller just nu ær det STOPP. Jag har pause nu.
Så i mitt tidsførdriv ordnar jag en liten lista :o)

Har du någonsin..

Förnekat förintelsen:
Nej, varfør skulle jag gøra det?
Följt skilda världar: Ja, Daniel och Sandra...
Sagt nej till ett samlag: Ja.
Snott någons mobiltelefon: Nej
Varit medvetslös: Jadå, men inte pga alkohol
Hånglat med nån riktigt ful: Nej
Hånglat med fler än 50 personer: haha... nej.
Gjort nåt riktigt dumt: Riktigt dumt vet jag inte, eller jo... men det ær ju mænskligt.
Gjort nåt du verkligen ångrar:
Man kan bara ångra det man inte gjort..
Blivit full på ett släktkalas: nej
Varit full i skolan: Hmm.. nej..
Blivit portad från en krog: Nej, jag uppfør mig :o)
Varit otrogen: NEJ!
Varit full på julafton: Nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år: Jadå, det har jag
Slagit sönder en tv: Nej, inte sett så stor mening i det
Önskat att du var det motsatta könet: Nej
Åkt ambulans: Jadå
Gjort nåt riktigt olagligt: Kørt før fort, kørt på røtt
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut: Nej. (Men fråga Ola.. haha)
Fått din mamma att gråta: Sækert många gånger nær jag var mindre, bråkade MYCKET med syster!
Blivit polisanmäld: Nej, inte vad jag vet
Slagit ner någon: Ja, Sophie, nær vi var SMÅ
Slagit någon blodig: Det tror jag inte, men glasøgonen blev platta!
Skämts över dina föräldrar: Nje.. tror inte det.
Skämts över din bästa kompis: Nej, det får hon ta sig av sjælv
Skämts över dig själv: Det har väl hänt.
Ätit från en papperskorg: Nej, det ser jag ingen grund till.

Back to work.. sista dagen innan lovet!
Børjar kl. 11.15 idag, men hær satt jag kl.07.50. Imponerad øver mig sjælv!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha, ;) Platta glasögon har man ju fått ja haha. :P

2007-03-30 @ 10:19:57
Postat av: Caroline

Ola den lilla grisen, ge fan i min duk haha :) Kram

2007-03-30 @ 11:08:47
URL: http://aliceiunderlandet.webblog.se
Postat av: Linda

Soph- du ska egentligen tacka mig, før du fick ju nya gasøgon bara før det ;o)

2007-03-31 @ 09:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0