Kungen befaller..

så heter väl en lek från när man var liten?? Har för mig det iallafall..
Stian var på byn igår med gutta och det får han svi för idag.. haha! Stackaren tror att han kan leka kungen befaller med mig, men no way! Det finns gränser ;o) Jag springer inte benen av mig för att han inte orkar gå upp ur sängen pga en hård natt. Gör så klart lite av det han ber mig om, men låååångt ifrån allt... Som man bäddar får man ligga sägs det ju..

Om 20min ska vi iväg till Stians kusin, ska passa barnen och övernatta där. Det blir mysigt!
Enligt Caroline ska vi baka en engelsk chokladekake och Martins vilja är att vi ska göra hemmalagad pizza med pølse och all ost i hela världen. Thomas han hänger bara på han. En del av önskerna kan vi nog uppfylla, men all ost i hela världen... tveksamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0