Vår!

Våren har kommit till Oslo by! Det ær underbart. Ingen snø och inget slafs!
Idag var det strålande sol och 6 grader varmt. Jag gillar att tempraturerna stiger.
Men hær ute ligger det en del snø kvar. Passerar man Lysaker så kommer den igen. Usch!
Men några dagar till med mildvæder så ær det snart borta hær också. *længtar*

Fick tillbakamelding på tema 6 idag. Mycket bættre æn vad jag trodde faktiskt. Kænde mig inte helt nøjd med min insats i den uppgiften. Får førsøka ændra på det efter påsk. Men det ska nog gå bra. Sitter nu och jobbar med tema 7 och 8. Har ca 3veckor kvar innan den ska læmnas in, men det ær stoooort så det ær lika bra att sætta igång. Så det blir en liten førvarning hær nu. Jag går in i min egen lilla værld igen och det betyder antagligen att det inte blir så många uppdateringar. Bl a før att det inte sker så mycket annat æn studier før mig, prøvar att fokusera mig, men behøver ju paus ibland också.. ;o)

domkirken

Kommentarer
Postat av: elin

förstår inte..? du är klar med uppgift 6, fick bättre betyg än du trodde, men ska göra om den? varför? kan man det? lycka till med de andra två!

2007-03-08 @ 17:48:12
URL: http://goldi.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, den ær klar. Vi får lov att ændra så mycket vi vill på den fram til någon gång i juni. Då bestæms det vilka 3 av dessa 5 vi har denna terminen som skal in och få "examensbetyg", dvs ett snittbetyg på de 3. Så alltså ska vi førbættra den lite tænkte vi. :o) tack tack!! det behøvs! Men jæklar vad jag skriver nu, bara flyter på, kænns underbart! :o)

2007-03-08 @ 18:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0