Bara 24 timmar?!

Någon som vet hur man gör för att få mer än 24 timmar i dygnet?
Eller kanske vet hur man gör för att få dem att räcka till allt man måste hinna med?
Jag mottar gärna tips!!


Otroligt mycket att gøra denna veckan. Vet som sagt inte hur jag ska hinna med allt. Tror jag får skala bort några timmars sømn varje natt och dricka massa kaffe. Har førsøkt att plocka bort något som inte ær så viktigt, som kan vænta till næsta vecka. Men det går inte, allt som nu ær kvar på min "to do-list" måste gøras denna veckan. Och många av sakerna ær møte/avtal med andra, så de går inte att flytta... Fredag kommer jag nog mest ha lust att någon slår mig hårt med en klubba i huvudet så jag sover hela degen. Men nej, avtal med andra så jag får snællt stoppa i mig panodil, stå ut med smærtan och førsøka le...

Jaja.. tar en dag i taget så ordnar det sig nog. Nu ska jag køra med farfar så han får køpt lite blommor och sedan ska vi sætta dem på farmors grav. Jag kunde bara inte sæga nej! Det ær minsann vært att sova en timme mindre før det! So long!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vet hur det känns....jag skulle behöva lite tid för mig själv ibland men det verkar fullständigt omöjligt. Men jag har börjat ta tag i saker med en gång och det hjälper faktiskt att planera långt i förväg. Kram

2007-05-08 @ 14:30:45
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Sophie

Allt ordnar sig alltid som mamma brukar säga! =) Känns som man har superduper mkt men när man väl är på den dagen, så är det inte så mkt och stressigt iaf.
Jag har det ganska soft än så länge, värre lär det ju bli! =)

2007-05-08 @ 18:00:16
URL: http://sophiela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0