Dags igen..

Sitter i skolan, væntar på att Linda ska komma med notaterna till framføringen. Hon ær och skriver ut dem och jag passar på att blogga lite ;o)

Har varit en skøn och ganska lugn helg.
Lørdag var vi en tur i Sverige, fick køpt vin och massa grillmat till i sommar. *längtar*
Søndag var det storstædning hemma, garderober, skafferi, kællare, allt møjligt.. Kændes så skønt nær det var gjort! :o)
Måndag var jag i skolan och gjorde klart oppgave 9 med Linda. Kænns bra att vara klara med den redan på måndagen och den ska læmnas in imorgon, torsdag.
Tisdag och førsta maj kom la familia hem från Tjøme. Men de skulle direkt på kalas och jag skulle passa Teddie. Helt underbart væder så vi tog turen ner till Frognerparken før att grilla med de andra. Det var riktigt mysigt , massor med folk och Teddie ær såå snæll, bara go och glad hela tiden. Førstår inte hur det går till nær man sover så lite som han gør.
Onsdag ær idag, barnen ær på skolan och på dagis, Hermine och Teddie ær på Harrytur och jag ær i skolan. Nu ær vi klara med PP också. Bara framføring imorgon.. Jag vill gøra det først!!

Lite skræmmande att vi nu læmnar in oppgave 9, då ær det bara EN igen innan skolan ær slut. GAH!! Den får vi på måndag, case.. det blir sækert spænnande!

Om 1,5 v kommer mamma och pappa på besøk, ska vara hær i en hel vecka. Det blir bra! Får hoppas att vædret håller i sig! :o)

Kommentarer
Postat av: elin

så du har gått tillbaka till au-pair livet :) skönt för dig att skolan snart är slut! grymt bra jobbat av dig att göra en sådan intensiv utbildning! snart ska jag träffa "svärmor" och "svägerska" för att handla present! å snart är jag uppe i norgelandet! den 16 maj rättare sagt! hoppas ni fått min inbjudan nu! :D puss puss å hälsa stian din! ;)

2007-05-02 @ 14:27:29
URL: http://goldi.blogg.se
Postat av: Sophie

Den sista uppgiften kommer inte vara några problem den heller! =)
Längtar också så efter sommaren semester, grilla, sola o bada.. ja allt som hör dit till!
Hoppas ni får det mysigt när mamma och pappa är uppe hos er. 17 Maj klarar ni bättre utan mig hahah! =)

2007-05-02 @ 16:51:42
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Caroline

Hej vännen! Hoppas allt är bra med dig. Vi får ta och ses snart, säg bara till så bokar jag flygbiljett ;) puss och kram

2007-05-02 @ 21:01:41
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Linda

Elin- ja, har det, men bara før 2,5v. Idag ær sista dagen. Det varit super mysigt, Tidemand ær sååå søt och snæll, med honom ær det minsann inget gnæll! (rimmar lite dær) Hedvig och Adele ær som bæsta vænner så det ær lite førændringar hær. Men det ska ændå bli lite skønt att återgå till det normala livet igen. Inbjudan kom igår, tackar och niger, du ær lika kreativ som vanligt! Otroligt fin!! kram

Sophie- Nu får vi se, sista uppgiften får vi utdelat på måndag. Tror de blir en uppsummering av hela året i skolen. Nej, jag tror det hade gått bra med dig också på 17maj, bara vi kommer oss till ett stælle att sitta ;o)

Carro- Ja, det får vi verkligen gøra! Ska kolla schema och hur allt hænger samman och så får vi prova finna en helg eller några dagar nær det passar bra! kramar

2007-05-05 @ 11:51:15
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0