Søndag..

Nu är jag "äntligen" hemma igen! Hemma i min egen lägenhet på Jar.
Måste säga att det känns otroligt skönt... Kunna gå i vilka kläder jag vill. Ja, det kunde jag innan också, men Tidemand gulpade på det mesta. Göra vad jag vill och bara ligga i soffan och se på TV utan att høra någon "Linda, Linda., kan vi gøra det??" Det har så klart varit väldigt mysigt att vara där i 2,5v och jag ångrar inte att jag sa ja till det. Men det tar på krafterna när man inte är van vid att passa på 3 barn och samtidigt hinna med sig själv och studier.

Stian, Morten och Lars har stuckit till Drammen för att se Strømsgodset - Lyn. Jag orkar bara inte och vädret är inte heller speciellt bra. Jag ska ligga i min kosedress, se på TV och äta popcorn. Lägga mig tidigt och göra mig mentalt förberedd till oppgave 10. :o)

Kommentarer
Postat av: elin

pengar är ju osså aldrig fel ;) puss puss!

2007-05-07 @ 15:37:24
URL: http://goldi.blogg.se
Postat av: Linda

Elin- nej, kan væl inte klaga på betalningen ;o)

2007-05-07 @ 15:38:22
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0