Åhhhh....

.... jag är såååå glad!!

image140


För ca 3år sedan försvann plötsligt alla mina ringar. Eller försvann och försvann, de mistes..
Mina fina ringar som jag fått vid olika tillfällen, 15årsdagen, studenten, 20årsdagen osv. Puts borta väck! :o(
Jag har letat som en galning efter dem, Stian har letat och Stians mamma.. men nej.. de var bara borta!

Igår fick jag ett sms fra H, "jag har funnit några guldringar, savner du?" Ehm.. ja, i och för sig, men hur stor chans skulle det vara att hon nu hittade de ringar som försvann för 3år sedan. De bor inte ens på samma ställe längre.. Så chansen att det skulle kunna vara mina ringar hon hittat var inte speciellt stor och inte mitt hopp heller. Jag förklarade iallafall hur några av de jag blev av med såg ut, så kunde hon ju avgöra själv och fråga vidare.

Men DET VAR MINA RINGAR!!!! Jag blev såååå glad när jag läste det. Det är helt otroligt!! Mina ringar som varit borta så länge, men hur?? var?? De hade legat i en jackficka till P. WHAT??? Hur har de hamnat där?? Min personliga teori är att när Stian skulle ge dem till mig (efter att jag glömt dem hos hans föräldrar) så har han tappat den lilla påsen utanför huset och att P tagit upp dem och lagt dem i jackfickan för att höra om det var mina eller Hs, men att han sedan glömt det och där har de blivit liggande..

Det spelar ingen roll, THEY ARE BACK!!!!   :o)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad kul att dina ringar är återfunna!!

2007-11-23 @ 20:47:08
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Caroline

Efter så lång tid tror man inte att det finns en chans i världen att få tillbaka ngt man blivit av med, vilken tur du hade :) Kram

2007-11-24 @ 14:14:59
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: anna

haha, så lycklig du måste vara, kommer ihåg hur sur du var på stian...
grattis och familjen på kollen asså ;)

2007-11-24 @ 19:36:19
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se
Postat av: Sandra

Härligt att du återfann dem ;)
Tack för gratulationen ;)

2007-11-25 @ 11:38:40
URL: http://metrobloggen.se/socker
Postat av: Linda

Juuhuuuu!!!! Så bra at de endelig kom til rette!!!
Gratulerer så mye med ny jobb vennen! Håper du kommer til å trives kjempe godt!!! :)

2007-11-26 @ 19:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0