Start all over again..

Då har jag tagit beslutet Jag ska sluta jobbet jag har nu.
Känner mig som en stor skurk, har ju bara varit där i 3 månader. Meeen, jag kan inte hjälpa det.

Jag har fått en del jobberbjudande, faktiskt helt utan att söka. Känns lite sjukt, men så är det.
Så efter mycket och noga tänkande har jag nu bestämt mig för vad jag ska välja. Känns väldigt bra!
Jag har sett annonsen för detta företaget flera gånger, men tänkt att jag inte har de kvalifikationerna som de kräver och därför inte sökt.

Jag borde vara väldigt glad, och det är jag också egentligen. Men mitt dåliga samvete gentemot stället där jag jobbar nu gör att jag mår otroligt dåligt just nu. Känns som att jag ska spy eller något. Imorgon ska jag gå dit och se alla i ögonen igen, ska i möte som egentligen inte har något att säga för mig. Men det är ju bokat.. usch.. känns konstigt!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Lycka till på det nya jobbet! =) Förstår de kan kännas konstigt o lite fel mot där du jobbar idag men det kommer gå bra. Jag tror på dig.

2007-11-15 @ 14:53:13
URL: http://sophiela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0