Home sweet home..

Jag ska hem, eller hem till mamma och pappa. Mitt hem är ju här :o) Men visst är det konstigt, man sitter hemma och säger ändå att man ska hem..

På fredag morgon startar min resa ut mot Gardermoen, typ kl.4 går bussen från Bekkestua. ZzZZzzZzzZZ.... Landar i Køben kl.8 och sedan blir det full fart hela dagen. :o) Lördag är det dags för klassfest, eller reunion heter det väl. Är hela 10 år sedan vi slutade nian. Tiden går fort!! Väldigt kul att så pass många från klassen kommer, men väldigt dåligt uppmöte från många andra klasser. Jaja.. det blir nog kul iallafall! Man fårdet som man gör det till..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Här är ingen snö som tur är=) Jag är glad så länge den inte kommer hihi. Tack för dina fina ord om min blogg! Är du från Sverige men bor i Norge eller? ha det så fint!

2007-10-11 @ 08:53:08
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0