Äntligen helg!

Nu har snart hela veckan gått, och den har gått otroligt fort!

Har haft en hel del att göra på jobb, alla kunder utom en blev MVA rapporterade i tid och utan stress sista dagen. Och den siste är minsann inte mitt fel. Kan man inte lämna de upplysningar som behövs trots väldigt många förklaringar, då får man skylla sig själv!

Har under veckan satt mig ganska bra in i programmen som används. Var ju ingen speciell upplärning utan mer pröva mig fram lite. Men det tycker jag är ganska bra. Då får man chans till att göra fel också och lär sig därmed också att rätta upp i det.

Var barnvakt igår kväll, till Hedvig, Adele och Teddie. De är så stora nu. Det är helt sjukt! Otroligt kul att se hur de förändras :o) Jag åkte upp dit direkt efter jobb igår, tog taxi eftersom det tar lite tid från Storo upp till Kollen med kollektivtrafiken. Värsta rallychaffören, fick nästan kämpa för att inte spy där i baksätet i alla svängar. När vi var framme (stannade utanför porten) och jag betalade frågade han mig, bor du här? Eh.. nej, gjorde innan. Då frågar han mig, vem är det som bor här? Vad jobbar de med? Vad tror han egentligen? Nej, jag sa inget, så han fick nog allt köra ner igen och fortsätta fundera på vem han precis varit hos. Haha.. De är ju dock inga som är så speciella som han säkert trodde.

Hösten är på väg till Oslo, med stormsteg!! När vi skulle till jobb en morgon nu i veckan fick vi skrapa bilens rutor. Det har varit ca 2-3grader när jag gått upp kl.06.15. USCH!!!!! Enda positiva med hösten är alla tända ljus och mys i soffan. Men det är så fel, sommaren har faktiskt inte varit här ännu. Var 2veckor med fint väder i maj när man skulle läsa till eksamen. Jag hade otrolig ångest under de veckorna. Skulle jag sola eller läsa?? Blev dock mest sol... men det gick ju bra ändå.

Får liiite sommar nästa helg, ska till Lissabon med jobbet, såg att där är 30 grader nu. Ja tack! Tror jag missar flyget hem.. ;o)


På tal om hem så ska jag hem till Sverige i mitten av oktober, klassfest/ reunion från nian. Det ska bli otroligt kul att se alla igen, höra vad folk gör nu osv. Hoppas på stort uppmöte! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0