Update..

Høsten har nu verkligen kommit till Oslo.
Det ær kallt, blåser och regnar. Løven har børjat skifta færg och det ær egentligen ganska fint. Hade det inte bara varit så førbannat kallt, blåsigt och regnigt så hade det varit riktigt mysigt.

Jag har tagit en paus från bloggandet, ær inte så effektiv længre. Kænns inte speciellt "spænnande" længre.
Ibland kommer man in i en sån trall dær ingenting ær speciellt lockande, dær man inte vill gøra någonting alls, utan bara vara.. Dær ær jag nu..

Just nu ær det bara jobb, jobb och jobb. Helgerna ær heller inte helt fria utan det har skett något varje helg sedan andra helgen i maj. Hytteturer, danmarksturer, barnvaktshelger osv. Ær vældigt kul och trevligt det, men nu kænner jag att jag bara vill ha en helg dær jag kan sova så længe jag vill, gå i pjamas hela dagen om jag har lust på det och bara gøra det jag vill. Snart... tror jag..

Nu ær mamma och pappa hær på besøk, det ær vældigt mysigt!! Har ju inte sett dem sedan i Elins fødelsedag i juli. Næsta helg ska Robin, Helle och Hedda flytta och då ska vi vara flytthjælp. Får se hur det går, min nacke och axel har inte varit så samarbetsvilliga den senaste tiden. Men det ordnar sig sækert.. Om 2 v ær det dags før klassfest. Klassfest med 9a. Det ska bli otroligt kul!! Ær 10 år sedan vi gick ut nian och många av dem har jag inte sett efter det. Jag flyttade ju till Skara då.. Bestællt resa hem så jag landar i Køpenhamn tiiiiidigt på fredagen, då blir det shopping med syster och førhoppningsvis en kaffe med Tina.

Egentligen ær jag lite trøtt på datorn också, sitter ju vid den dag in och dag ut på jobb. Det ær væl grunden till att jag inte ær något speciellt på msn.. Behøver man få tag i mig så vet man hur man ska gøra det..

Sis- bara kasta resterna nu! ;o)

Kommentarer
Postat av: elin

kul att du uppdaterar ibland tycker jag, men inte för ofta då jag knappt hinner in på min egna blogg! :) kul med klassfest! :) och förstår dig med datan på jobb, jag är glad jag inte har egna barn om jag säger så..! pusspuss

2007-09-30 @ 17:06:54
URL: http://goldi.blogg.se
Postat av: Sophie

Hösten har kommit här hemma i lilla Landskrona också, och riktigt mysigt tycker jag att det är! Löven som skiftar färg och faller ;) Har en ledig dag idag så idag tänker jag gå i pjamas precis hela dagen!!! ;) men ska sen o andra sidan jobba hela helgen.. Klassfesten ska bli riktigt rolig! Glöm nu inte kameran hemma! :) Och ja, det kommer! :P

2007-10-04 @ 09:24:52
URL: http://sophiela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0