Äntligen helg!!!

Fredag kväll, hemma i soffan, Sen kveld på tv, UNDERBART!!
Jag somnade efter jobb, skulle bara sova i 30min, men det slutade med 2timmar. Men det behövdes verkligen!!

Idag har jag varit och fått mig linser och nytt glas i mina glassögon. Nu behöver jag glasögon/linser permanent. Hon linsedama sa att det var helt oförsvarligt att jag hade kört bil, både med och utan glasögon, så dåligt som jag såg. Haha.. trodde ju inte det var sååååå illa. Men vilken skillnad att få på sig linser!! Underbart!!

Idag blir en tidig kväll, upp och ordna lite och på kvällen är det 25års fest för Tore. Det blir bra!! Gläder mig väldigt till att bara ha en trevlig kväll och absolut inte tänka på jobb.

Nej, nu hör jag att min tid är ute, så får väl ge Stian datorn. Tror Robin är lite otålmodig nu, www.ordspill.no står för tur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0