Here we go again..

Är inte så bra på det här med uppdatering. Sorry!
Senaste tiden har mest bestått av jobb, alltså heller inget spännande för er att läsa om ;o)
Torsdag kväll efter jobb var vi (jobbet) och spelade curling, så svårt det var! Men troligt kul, det vill jag g¨rna prova igen. Efter det var vi ute och åt allihop. En väldigt trevlig kväll.

Efter jobb i fredags åkte jag upp på Kollen för att vara barnvakt hela helgen. Jissus! Tidemand är en aktiv kille. 2sek utan ögonen på honom så skedde det något, klättrar och utforskar allt! Förstår inte helt hur han hinner med allt.. men man kan bara inte bli arg, han är så otroligt charmerande. :o)

När P och H kom hem igår åkte jag direkt till jobb. Chefen ringde under eftermiddagen och behövde lite hjälp, men jag skulle absolut inte känna något tvång. Men eftersom Stian ändå skulle på fotboll kunde jag lika gärna åka dit och det satte han stor pris på. Så det var bra! Kom hem runt kl.23 igår och stupade rätt i säng. Vaknade några timmar senare med extrema smärtor i magen och väldigt illamående. Efter att ha spytt resten av natten och lite på morgonen var det bara att inse att jobb inte var aktuellt för mig idag. Väldigt dåligt samvete eftersom jag vet att det var väldigt mycket att göra idag, men inte mycket jag får gjort med det. Tyvärr!! Har fortfarande ont i magen, men det är antagligen för att jag inte ätit något idag. Räknar med att komma mig på jobb imorgon, men vi får se, har ju några timmar på mig att bli bättre. :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Det har redan gått 2år, tiden går allt för fort.
Men det betyder inte att man glömmer och att saknaden blir mindre.
Jag tänker fortfarande på dig varje dag, vilken tuff kille du var.
Jag kan inte besöka dig så ofta som jag vill, så jag tänder ofta ett ljus här hemma för dig.
Imorgon blir också en tuff dag, men jag tror att du är med och hjälper till. Vi behöver din styrka!
Älskade ängel du är saknad!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så fint! Tänker på dig gumman. Kramar

2008-04-07 @ 19:28:56
URL: http://heybaberiba.blogg.se
Postat av: anna matilda

hoppas du mår bättre nu min vän :D

2008-04-09 @ 16:16:00
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0