Ny vecka, nya tag..

Skulle önska att helgen varade ännu en dag. Är inte helt i form, ont i halsen, öronen och lite feber, så skulle gärna ligga i sänge en dag till. Men drömma kan man ju alltid göra..
Imorgon är det jobb igen. Har en del som ligger i min "måste göras idag" hylla. Den tänkte jag inte fylla på imorgon, bara tömma! Får se hur det går. Men nu får det vara nog. Jobbat lite för mycket i det sista och blir sjuk när helgen kommer. Ingen drömsituation precis, men har ju varit mitt eget val.

Stian mår bättre efter operationen och kan nu göra lite mer själv. Såren ser fina ut så det blir nog bra. Sjukskriven ut månaden. Han kommer nog klättra på väggarna i slutet av veckan, så vi får väl hitta lite uppgifter till honom här hemma. ;o) Fönsterna behöver putsas och lite annat smått och "gott".. haha..

Nu grillas det för fullt här i området, luktar otroligt gott! Tror jag får leta fram grillen imorgon och fira att våren änligen har kommit! :o)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hade ni bott närmre hade Stian gärna fått ta våra fönster också! :) Grilla ja, de längtar man verkligen till. Hade lust på att grilla i går men va inte klar med balkongen då o elgrillen ligger i källaren så de får vänta nu någon helg ;)

2008-04-20 @ 21:54:40
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: anna matilda

haha, det låter bra att du kör med han stakkarn :D så kan han laga mat till dig osv :D krya på dig
massa kramar från ett soligt NY

2008-04-21 @ 02:18:25
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se
Postat av: Josse

haha jag är inte kaxig, jag är gudasnäll!!! ;)
Bra då ska vi dansa på borden :P

Puss o kram

2008-04-21 @ 10:37:33
URL: http://korrelito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0