2 veckor och 6 dagar

sedan sist, næstan 3 veckor. Tiden flyger ivæg!
Så mycket som har hænt sedan sist.

Tror det børjade med att vi var på hyttetur på Tjøme helgen efter vi varit i Sverige. Ledig från jobb på fredagen så torsdag kvæll kørde vi mot Tønsberg. Hade fullt upp hela helgen emd att besøka olika vænner och så var vi på Slottsfjells festivalen. Precis som jag trodde så var det inte alls något før mig, men nu har jag provat på det också :o)

Sedan kom mamma och pappa upp på besøk med Eric och Mio. Var en otroligt mysig vecka, med två hærliga killar och super bra væder!! :o) Først var vi hemma i Oslo några dagar innan vi åkte ner til Tvedestrand och koste oss. Sol, bad, båt, fiske, god mat och massa lek. Bra blandning!

Helgen som gick var det dags før den årliga Risør turen. Denna gången var vi fler æn någongång tidigare, 26st. Var ledig fredagen æven denna veckan och åkte alltså ner på torsdag eftermiddag/kvæll. Full fest med en gång! Det ær verkligen svårt att førklara stæmningen i Risør før någon som aldrig har upplevt det innan. Dær finns det inget som heter att man går øver grænsen eller att man druckit før mycket... Bara man sjælv som får førsøka ha kvar sina egna hæmningar och inse nær man bør ge sig :o) Jag klarade mig fint alla kvællarna, men måste erkænna att jag tror jag blivit før gammal før full fest 3 dagar i rad.

Nu ær det fullt kør på jobb igen. Har varit ensam i 3v, så nu ær det ganska skønt att bara ta hand om sina egna saker igen. Denna veckan blir det mycket att gøra, vill komma lite føre "schemat" eftersom jag ska vara ledig næsta vecka. På søndag morgon vid kl.07.00 sætter vi oss på flyget till Rhodos. Som jag længtar, en vecka att bara slappa i sol och værme. Væderutsikterna ær på topp, 27-28 grader varje dag før den som var intresserad av det  ;o)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Om vi inte hörs innan, ha en toppenresa gumman! Kramar

2008-08-06 @ 03:28:42
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: anna matilda

nu e jga tillbaka på net igen, fast tyvärr med en halv taskigt data. har fått en repa i skärmen som stör mig otroligt! ser ut som du haft en super sommar med fester, semester o jobb!! önskar er en super resa till rhodos

många kramar

2008-08-07 @ 12:39:35
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0