Hösten är här..

Äntligen helg igen! :o)
Nacken är inte helt bra, men lite bättre så det går åt rätt håll så då ska man inte klaga.

Ett säkert tecken på att hösten har kommit är att jag blivit änka igen, jaktänka. Jakten startar lite tidigare i Sverige än i Norge så just nu befinner killarna sig i Sverige på jakt. Första helgen ensam känns lite konstig, men sedan vänjer man sig.. Stian är borta denna helgen, nästa helg ska vi till Tønsberg och sedan drar Stian iväg på 2v jakt uppe i norra Norge. Det blir konstigt det!! Så lång tid utan honom... Kommer inte ihåg sist jag var borta från honom så länge. Men medan han går omkring ute i skogen så ska jag en tur hem till Landskrona så tiden kommer nog att gå ganska fort ändå, får man hoppas! :o) Det är inte det att jag inte klarar mig 2v utan Stian, för det gör jag. Det är mer känslan.. Ingen som sover vid sidan, ingen att vakna tillsammans med.. liksom bara så ensamt..

Blir en ganska lugn helg för mig. Idag var det "UT-drickningsfest" för Tonje, Håvard och Axel. Kommer bli tomt på jobb utan Tonje, vi får hoppas att hon tittar förbi ibland. Imorgon ska jag vara barnvakt på Kollen och söndag har jag absolut inga planer, något som är ganska skönt! :o)



Kommentarer
Postat av: Therese

Verkligen trist att vara utan sin kärlek. Som sagt, man saknar otroligt mycket på kvällen när man kryper ner i sängen...ensam. Well well, förhoppningsvis får det en att uppskatta det man har ännu mer:)

Btw. tack för din kommentar, det värmer.

2008-08-30 @ 08:21:04
URL: http://mammis.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Tur han ska på jakt så du kan komma "hem" en tur ;) Kramar

2008-08-30 @ 11:05:18
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0