Ser nu riktigt noga så ser du..

Sitter här på jobb och känner mig som en mupp.

Vilka kort, herre gud vad jag är missnöjd med dem! Close-up deluxe! Du kan nog se alla näshår på de korten. (Om jag nu hade haft så långt näshår alltså) Gruppkort om 30min, får hoppas att det blir lite bättre.


(Jag jobbar förresten här för den som undrade det.)


Något som inte är bättre är min nacke. Ska till läkaren idag kl.15. Får hoppas att han ger mig något som kan ta knäcken på smärtan! Men fram till dess är det bara att jobba på..


Kommentarer
Postat av: Sojung

sv: jaha:) Är det skoj? Jo tack min dag har varit bra, hoppas din också har varit det:)

2008-08-27 @ 14:31:10
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0