I´m home!

eller är jag det? Jag är iallafall hemma hos mamma och pappa, hemma hos min familj och gamla vänner. Så nog alltid är det hem här också.. :o)

Kom hem igår kväll efter en väldigt behaglig resa, allt gick smidigt och var precis som det ska.

Dagen idag har bestått av julklappskaos. Har en mamma som aldrig lär sig att man ska börja i tid. Nej, vi börjar 22 december, det är smart!! Så nu har jag sprungit med henne och pappa i affärer halva dagen, men vi var ganska effektiva så det gick bra. :o)

Eftersom jag bestämt dagens mat så fick jag också stå för tillagandet, så nu står det kasslergratäng i ugnen och mamma hämtar Soph. :o)

Ikväll bär det av till "the bride to be". Ska bli så kul att se henne igen, ja han också så klart. :o)

Tjing tjing..


Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack för maten, det var gott!! :)

2008-12-22 @ 19:52:28
URL: http://sophiela.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack för idag gumman! Alltid lika kul att se dig :) Kramar

2008-12-22 @ 21:52:23
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0