Lucia

Luciadagen ær ju egentligen imorgon. Men idag blir den firad hær, dagis, skolor och you name it...
På nationalteathern stod de och spelade julmusik utklædda till lucior och sålde lussekatter. Var sugen på en, men dust som jag ær så har jag ju næstan aldrig kontanter så då fick det vara... Vet ju att det blir kakor hær på jobb senare eftersom det ær 2st som har fødelsedag och så blir det massa lussekatter ikvæll istællet. :o)

Men så kommer jag till jobb (ær alltid bland de førsta) och då står det ett ljus och brinner på min plats och en lussekatt ligger fint på en tallrik. Hmm.. børjar stirra runt mig før att se om alla har det. Men nej... bara hos mig! Hmmm... Har funnit ut av vem som var "den skyldiga", åhh så snællt! Ibland tycker jag bara att jag har værldens bæsta jobb och kollegor! :o)

Igår hørde lækaren førresten av sig, inget brott. Så då konstaterade han att det var en inflamation i senorna. Det gør man inget med utan det får bara "gå bort" av sig sjælv, kan ta 2-3v så jag får bara hålla ut. Det ska nog gå bra! :o)

Nu får jag jobba vidare.. ;o)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så mysigt, sådana små gester kan göra hela ens dag! Kramar och trevlig helg!

2008-12-12 @ 10:04:19
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: E

Shit, ett inlägg TILL! Jag svimmade nästan ;P (ironi vännen)

2008-12-12 @ 22:19:17
Postat av: negerbroren til elin =p

du måsta ha flera bilder hvis ikke blir det kjedelig.......=p hilsen elin sin negerboll

2008-12-13 @ 03:10:07
Postat av: Josse

Ja, du har nog världens bästa kollegor, lyckans ost :)

Hoppas du snart mår bättre iaf och var glad att det inte var något brott...för brott lönar sig inte moahahaha PUSS

2008-12-13 @ 19:52:28
URL: http://korrelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0