mas mas mas..

Mycket tjat om att det var dags før en uppdatering.
Vet att jag ær dålig på det, men kænner lite att jag har inget speciellt intressant att skriva.. :oS

Sker inte så mycket, eller jo, det sker mycket men mest "vardagssaker" som jag inte behøver slænga ut hær.
Fullt upp på jobb, varfør kan saker och ting aldrig gå på ræls? Det finns alltid lite hinder hær och var som man måste komma førbi. Ganska meningsløsa ibland, men man bruker så mye tid på att finna ut av vad det egentligen ær før hinder som gjort att det stoppat upp och hur man ska komma førbi dem. Liiiite trøtt på att det inte kan funka en hel vecka utan hinder..

Annars ær det bra. Julstyret ær igång. Har gjort det ganska enkelt før mig sjælv. Satt øver pengar till syster och så får hon ordna julklappar till syskonbarnen, haha.. Gæller att vara smart ;o) Nej då, har køpt några sjælv också, men vill inte ha før mycket med mig på flyget.

I lørdags var det 30års fest før Karen. Hon hade hyrt en stor lokal som vi hjælpte till att pynte, god mat, massa folk och riktigt trevligt var det! :o) Imorgon ska jag upp på Kollen och passa barn igen. Lussekattsbakning står på "schemat" får besøk av Josse och hennes bonusbarn, så det ska bli mysigt! Ska passa barnen på lørdag kvæll också, blir væl lite juleverksted da.. dvs att vi gør lite julpynt.

Næsta vecka ær det också fullt kør. Olika jultillstællningar med vænner, pepparkaksbakning med Stians familj, julepils med jobbet, hjælpa Karen och Christoffer med att flytta, pub til pub runda med "gænget" och slutligen på søndag.... hem til Skåne! :o) Tiden kommer gå fort...

Om jag inte skriver innan... God jul!!! ;o)

Kommentarer
Postat av: E

Nu är iaf jag nöjd, en eller två veckor fram ;)



Längtar verkligen till Oslo nu då du skrev vad som händer nästa vecka..! Men snart - snart!!

2008-12-11 @ 22:11:26
Postat av: Caroline

Lussekattsbak, vad mysigt! Baka några för mig också för det lär jag inte hinna med innan jul!

2008-12-11 @ 22:13:00
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: E

Varför kommer texten inte med?!



Iaf jag skrev;

Nu är iag jag nöjd en eller två veckor fram ;)



Och att jag saknar Oslo då du skrev vad som händer nästa vecka. Men snart är jag där jag med :D

2008-12-11 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0