Ännu en söndag

Helgen har gått otroligt fort, men får tänka positivt, det är inte så länge till nästa helg nu. Och den blir toppen!! Jag längtar såååå! Ska vara ledig på fredagen, så det blir en lång weekend med massa mys!

Fredag kväll startade vi med ost och vin hemma hos oss, fortsatte med lite spel, först ut var  "Ta sjansen!" som är otroligt kul. Förstår inte varför man inte gör sånt lite oftare. Har många bra bilder på kameran från kropp mot kropp kategorin. Vi hade en regel, ingen fick lov att vara i par med sin pojkvän/flickvän, det ger en del lite roliga dilemma.

Igår var det inflyttningsfest hos Per I, väldigt mysig liten lägenhet mitt i byen. Ett stenkast från allt. Helt perfekt!! Eftersom han jobbar som bartender brukar fester med honom bli ganska farliga, man dricker den ena drinken efter den andra. Men jag är inte så förtjust i det som var på menyn igår, gillar inte helt kokos och ananas i drinkar, så Stian fick mina också... ;o) Det gick som det skulle gå!

Nu sitter jag och jobbar lite, har fått mig nytt jobb. Men det betyder inte att jag ska sluta på mitt jobb. Det betyder bara att jag har fått ännu ett jobb. Detta är bara ett deltidsjobb som jag själv bestämmer när jag ska utföra, bara inom vissa gränser. Det blir nog bra. Så nu sitter jag och försöker lära mig lite om det... Blir spännande!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter trevligt. Ännu ett jobb, du börjar bli som mig ;) Kramar

2008-02-24 @ 14:40:23
URL: http://heybaberiba.blogg.se
Postat av: anna

hej vännen, jag har besök och det går i ett, skriver till dig när det lugnar ner sig!! hoppas allt är bra annars :D saknar er, massa kramar

2008-02-27 @ 00:08:04
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0