Fyttirakkarn..

Måndag, det betyder väl egentligen att man borde vara utvilad efter en härlig helg?
Men nej, jag hade kunnat lägga mig direkt när jag kom hem från jobbet och lätt sovit till imorgon. Kommer inte ihåg sist jag var så här trött.

I fredags var vi på Singin´ in the rain. Först lite bubbel och mat hos Lisbeth och sedan show. Det var otroligt bra! Ville aldrig att det skulle ta slut. I lørdags var vi på rypemiddag hos Oddvars föräldrar. Lite tråkigt att Oddvar och Mari inte var där, men det var trevligt iallafall. Lite mycket tjat om att nu fick jag se till att komma mig ut i skogen men annars var det topp ;o) Igår var det dubbelt födelsedagskalas för Stians kusinbarn, bowling och därefter pizza. Igår var det också morsdag här i Norge så det blev lite kaka och kaffe hos svigermor.

Nu ska jag snart se Ceasar och sedan ska jag hoppa rätt i säng med min bok, men tror att jag sover inom 10min.

Natta!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Verkligen fullt upp! Jag tog bara det lungt denna helgen för en gångskull om man bortser från en liten löpur :) Kram Kram

2008-02-11 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0