Måndag igen

Helgen hemma i Sverige gick allt för fort. Hann knapt landa på Kastrup innan man skulle tillbaka igen.
Ankom Køben på torsdag kvæll och blev hæmtade av mamma och pappa, delade en kebab special från Rhodos med Stian och sedan var det rätt i säng. Fredag var vi en liten tur i Helsingør och sedan Väla medan vi väntade på att pappa skulle sluta jobbet. Där fick jag gjort en synstest och ops.. måste ha nya glasögon. Prosjekt för framtiden! Fredag kväll var vi på Tycko med Carro och Micke, väldigt trevligt!! God mat, god dricka och mycket trevligt sällskap, kan det bli bättre?? Ja, kanske att de där fjortisarna kunde stannat hemma!

Lördag kom syster och Olof med nya bullar och vi intog frukost hemma hos mor och far. Sedan körde vi till Ekeby för att de skulle kolla på en soffa och vidare till en snabb tur på Väla där de skulle se på en annan soffa. Stian och jag stod för dagens middag innan vi begav oss iväg för att spela bowling. Väldigt kul! Första rundan slog jag både Stian och Olof... :o)

Söndagen hann knappt starta innan vi skulle till Kastrup, men den innehöll iallafall massa mys och mycket bus!

Nu är det måndag, ny vecka som startat. Skulle startat med att jag fick en ny kollega, men nope.. Hon valde i fredags att tacka nej till jobbet eftersom hon fått ett jobberbjudande närmre hemmet. Hmmm... kanske lika bra att hon inte startade iallafall...?!?!

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

ha en bra dag :)

2008-02-18 @ 19:31:04
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0