Sweet sunday

Veckorna går så fort, då var det söndag igen. :o)

Igår var det försenat julbord med Stians jobb. Kl.15 begav vi oss av till Bislet för att ta ett glas champagne med Helle och Robin innan maten. Eftersom champis inte är min stora favorit så blev det några glas vitvin istället. Vid kl.17 begav vi oss av mot Bristol, men vi hann inte utanför porten innan chefen ringde och undrade var vi var. Alla hade kommit så nu väntade de bara på oss.. Oppss.. Så vi kastade oss in i en taxi och var där 10min senare. :o)

Efter maten var det show på Dizzie, Sammen igjen. Väldigt bra, fyllt med humor och mycket skratt! Sånt borde man gå på lite oftare. Nästa helg ska vi faktiskt på föreställning på Oslo nye teater, Singin´ in the rain. Det gläder jag mig helt sjuk mycket till! Tror den är otroligt bra!

När showen var slut samlade vi oss på ett ställe som hette Eilifs, en liten pub som jag aldrig tidigare varit på. Eftersom vi var ca 45st så tog vi ganska mycket plats på ett så litet ställe, men det var trevligt. :o) Eftersom vi startat kvällen så pass tidigt gav jag upp och åkte hem vid kl.01, Stian kom några timmar senare. :o)

Dagen idag går nog i lugnets tecken, ska ordna lite här hemma. Försöka få tränat lite och egentligen bara mysa.

Kommentarer
Postat av: Tilina

Haha, precis! Tyvärr är det inte lika lätt att uppskatta tanken när man vet att man kunnat få något materiellt. ;) Hoppas allt är bra med dig annars. =)

2008-02-03 @ 16:09:16
URL: http://tilina.blogg.se
Postat av: Liw

Tack för tipset, mycket läsvärd blogg :)

2008-02-03 @ 19:20:21
URL: http://hilleshog.blogg.se
Postat av: anna

hej vännen skönt med en sweet Sunday, har har det varit full rulle sedan kl 9. jag åt min första fastelavens bolle idag i norska kjerka här i staterna...gott o på tisdag ser det ut som det blir första semlan på fet tisdagen :D måste hänga med i alla kulturer;o) hoppas allt bra!! kramar

2008-02-04 @ 01:42:07
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0