Barnsligt sjuk.

Då kom jag mig äntligen iväg till doktorn efter mycket tjat från min kära pojkvän.
Min personliga diagnos är en tråkig förkylning (som alla andra också har!) och en jobbig hosta som jag kanske skulle behöva lite hostmedicin för. Annars är det inget fel på mig. Kanske skulle blivit läkare, för min läkare var helt enig med mig efter att han lyssnat, tryckt och tittat lite. Men blodprov kunde vi ju ta för att kolla hur det var med järnvärdet, kunde ju vara det som gör mig lite trött.

Efter några stick och blodrör var jag tillbaka hos läkaren som skrev ut hostmedicinen jag ville ha. När jag skulle gå så ville han bara kolla svaren från labbet, kanske jag skulle ha lite järntabletter också. Men så var det inte, var bara att sätta sig ner igen. Här var det bakterier i systemet. Krupp /kikhosta.. Ehm???

Jag trodde att det var barnsjukdomar!! Exakt vilken av det det var kunde han inte säga, så jag fick medicin till å slå ut båda. Så nu sitter jag här hemma med massa mediciner. Behöver nästan inte äta annat för att bli mätt. Men nu jäklar ska jag bli frisk också!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Krya på dig systeryster! Du får vara pigg o kry till bröllopet så vi kan slå klackarna i taket till dansen på natten hahahah ;)

2008-01-08 @ 20:35:33
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: anna

JA nu tycker jag det skall bli slut med dina förkylningar!! eller så får du börja jobba med barn;) jag her väl egentligen inte varit riktigt sjuk med förkylning os sådant på flera år!! kram

2008-01-08 @ 22:51:45
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se
Postat av: Karro

Hej.. krya på dig. vet precis hur de e för ja ligger hemma med. väntar på mina labbsvar så förhoppningsvis ska jag med vara på bättringsvägen snar.
kramar.

2008-01-09 @ 15:37:15
Postat av: Caroline

Åh din stackare, hade bägge delar när jag var liten och det var verkligen inget vidare.....hostar tills man nästan inte kan andas mer :( Hoppas din medicin hjälper! Puss och Kram

2008-01-09 @ 15:44:35
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: anna

hej hur går det med dig??

2008-01-12 @ 01:32:17
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0