Helgen är här!

Underbart!! Strålande vår väder hela dagen och rykten säger att det ska vara det hela helgen också.
En bra dag på jobb, vann vin på vinlotteriet på lunchen ;o) och fortfarande ljust när jag kom hem. Man blir sååå glad! Jag längtar verkligen efter våren och framförallt sommaren!!

Denna helgen ska vi passa Martin, så Stian drog och hämtade honom direkt efter jobb. Jag skulle förbereda lite, men fick snabbt besked om att jag skulle inte börja med den planlagda middagen. Det hade iallafall inte Martin lust på. Han tyckte det var mycket bättre om vi kunde laga hemmalagad pizza, för det är ju ganska gott. Gärna med all ost i hela världen. Så nu står det en pizza i ugnen istället.

Idag är det pappas födelsedag! Hipp hurra för pappa idag!! Synd jag inte är hemma och firar dig idag.

Nu är det förresten också klart at vi får låna hytten på fjället den helgen vi pratat om. Oj vad jag längtar!!
Sophie och Olof kommer upp. Sophie måste ju få leka av sig i snön ;o)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Dt ska bli riktigt roligt att få komma upp till Norefjäll igen! Hoppas bara att där är snö i mängder :P Men först kommer ni hem för bröllop o då ska det dansas vals :)
Pappa blev så gld för sina saker han fick idag =)

2008-01-25 @ 21:14:44
URL: http://sophiela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0