Slö söndag!

Söndagar var en dag jag hade väldigt svårt för i början när jag hade flyttat till Oslo. Vad skulle man göra??
Allt har stängt! Men nu tycker jag att det är otroligt skönt! Slippa stressa runt på köpcenter osv. Som t ex nu på vintern kan man med gott samvete ligga i soffan och se på skidor på TV. Eller så kan man ju sticka ut i marka och åka skidor själv. Nu var ju inte det sistnämda något alternativ för mig denna helgen. Antibiotika och träning är ingen bra kombination.

Så min söndag har bestått av städande och tvättande, tittat på skidor och bara myst med mina fotoalbum. Absolut inga måste och ingen stress, helt underbart!

Syster och sambo har varit och "köpt" ny bil idag. Men den är så klart först deras när den är betald. Sååå otroligt fin!! Så fin och fräsch (hur f** stavas det??) bil vill jag ju också ha!! Men det är tyvärr ganska oaktuellt för oss. Imorgon ska vi förhoppningsvis köpa ny bil, får hoppas att allt går i box! Denna var det ju faktiskt jag som hittade. :o)

Kommentarer
Postat av: Sophie

;) Ja jag är jätteglad för bilen, trots allt har vi inte hämtat hem den ännu så ska inte ropa hej ännu även fast allt är klart, Jag ska godkänna deras städning först hahaha! =)

2008-01-13 @ 18:53:27
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar: Det är ett jobbigt i-landsproblem ;)

2008-01-13 @ 19:51:23
URL: http://sandraajax.se
Postat av: Sophie

Håller tummarna för er i morgon! Hör av dig när du fått veta nått

2008-01-13 @ 20:52:50
URL: http://sophiela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0