Länge sedan sist..

Ca 2 veckor sedan sist, tiden bara flyger iväg!! Har egentligen inte så mycket att skriva, men tar en snabb uppdatering innan jag ska packa.

Carro var ju här en helg. Det var väldigt trevligt! Blev mycket shopping och massa girltalk, precis som det skulle vara! :o) Får inte gå så länge till nästa gång!

Helgen efter var vi barnvakt til Martin och Thomas, och tro mig. Har man inte barn själv och är van vid det dygnet runt så tar det på att passa den fredag-söndag. Jag somnade 2sek efter att jag lagt huvudet på kudden på søndagkvällen! :o)

Annars sker det väldigt lite här just nu, bara jobb på veckorna och helgerna fullspäckade. Har en "fri" helg fram till mitten av augusti. Är ju på sommaren man lever och tar igen det man sitter inne i soffan under vintern. ;o)

Nu ska jag packa, blir en tur til Köpenhamn i helgen. Gläder mig väldigt!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack igen gumman. Och nej det får verkligen inte ta så lång tid till nästa gång! Ha en trevlig tur!Kramar

2008-06-12 @ 21:29:17
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Josse

Ska ni njuta på ströget eller gå löst på tivolit!? Jag va där för en vecka sen....såååå mysigt :)

2008-06-17 @ 12:37:22
URL: http://korrelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0